Pro Cariere
Pro Cariere
centru de dezvoltare personala
  • Acasă
  • Despre noi
    • Povestea noastră
    • Echipa Pro Cariere
    • Parteneri
    • Colaboratori
    • Joburi
    • Proiecte
    • Achizitii
  • Programe
    • Preșcolari
    • Clase primare
    • Gimnaziu
    • Liceeni
    • Studenți
    • Părinți
  • Pentru dascăli
  • Evenimente
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
    • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2016-2017
    • Conferința Dezvoltarea abilităților înnăscute la copii
    • Împreună educăm pentru viață
      • Despre proiect
      • Activități proiect
      • Speakeri
      • Agendă
      • Înscriere
      • Studiu
    • Dezvoltarea sociala si emotionala la copii din clasele primare
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2014
  • Servicii psihologice
  • Materiale educaționale
    • Comunitatea de resurse
  • Blog
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
    • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
    • Otilia Mantelers – pentru prima dată în Oradea!
  • Contact
MENU CLOSE back  

Căsuța de joacă

Căsuța de joacă este un proiect de suflet realizat pentru copii fericiţi. Printr-o abordare holistică, învăţăm să fim sănătoși și bucuroşi într-un mod cât mai firesc și natural.

Ne jucăm, ne bucurăm și învățăm unii de la alții.

Avem 4 principii care stau la baza activităților noastre:

  1. Principiul emoțiilor

poza-8Un copil mulțumit cu sine este un copil fericit și sănătos. Principiul emoțiilor este principal la

Căsuța de joacă deoarece starea de sănătate și dezvoltarea cognitivă depind de acesta. Dacă starea emoțională este bună, toate celelalte se desfășoară natural – copilul este curios, are relații armonioase cu ceilalți , știe să găsească soluții la provocări, învață singur, de la sine.

 

 

  1. Principiul curiozității

poza-2Un om sănătos este un om creativ, motivat, copiii având o curiozitate naturală încă de la naștere, manifestată prin joacă și explorare.

Le urmărim jocul și venim în întâmpinarea intereselor lor cu povești și informații care să le alimenteze curiozitatea și să le dezvolte potențialul. Observăm și respectam interesul, implicarea și nivelul energetic și ne adaptăm activitatea în funcție de acestea. Toate acestea se realizează firesc, cu bucurie, astfel realizând o învățare durabilă, transferabilă și bogată.

 

  1. Principiul implicării

poza-1Părinții se implică în totalitate pentru ca adaptarea și integrarea copilașului la gradiniță să fie lină, frumoasă, ușoară. În activitățile noastre, părinții sunt invitați să participe activ la situațiile de învățare aducând cunoștințele, experiența, emoțiile lor în Căsuța noastră.

Copilașii sunt implicați, la rândul lor, în activitățile zilnice, fiind responsabili de îngrijirea plantelor, hrănitul păsărelelor, ordine, pusul mesei, sprijinirea celor mici de către cei mai măricei etc, activități menite să dezvolte autonomia personală și un program de viață sănătos.

Creștem împreună prin colaborarea și completarea noastră a tuturor: educatori, psihologi, profesori, părinți, copii, învățând unii de la alții.

 

  1. Principiul naturalului

poza-9Pledăm pentru o educație naturală, firească, cu mult timp petrecut afară, observând ciclurile

naturii și ale vieții. Piticii noștri vor avea parte de natură, de copaci, de plante, de soare, norișori, picuri de ploaie, diferite viețuitoare, vizite, plimbări dese, descoperiri interesante.

Ne dorim să cultivăm dragostea de natură și de folosire a materialelor de joacă și de lucru naturale: lemn, piatră, lână, diferite materiale textile etc., materiale simple care să le stimuleze imaginația și să experimenteze cu ele diferite moduri de joacă; de exemplu o lingură de lemn poate fi o păpușă, o baghetă magică, o sabie, o floare, etc.

Ieșim afară, chiar dacă nu avem mereu zile cu soare și călduțe. Hainuțele potrivite și alte echipamente speciale ne ajută să ne înveselim la aer curat, indiferent de vreme.

Învățarea limbii engleze se realizează în mod spontan, prin utilizarea ei în interacțiunile zilnice și în situații obișnuite de viață.

poza-6

poza-3    poza-4      poza-7

Dezvoltarea fizică armonioasă precum şi dezvoltarea motricităţii, se realizează zilnic prin exerciţii şi jocuri diverse, dans şi sport cu profesor acreditat o dată pe săptămână.

Dezvoltarea senzorială şi abilităţile practice şi artistice sunt stimulate foarte de timpuriu printr-o paletă extraordinară de sarcini frumoase şi extrem de atractive.

Crearea unui mediu ca acasă, ținând cont de preferințele copilului îl vor ajuta pe micuț să se simtă foarte bine.

 

Întrebări și răspunsuri:

Unde ne găsiți? La Pro Cariere, în Oradea, pe strada Olteniei nr. 69, într-o căsuța verde, cochetă.

Curtea noastră oferă copilașilor ocazia de a îngriji florile și plantele, a culege mere și pere gustoase, a hrăni păsărelele care ne vizitează, a meşteri prin curte cu echipament special, a găti în joacă specialităţi fel de fel, într-o bucătărioară ingenios amenajată, a construi, a ne energiza şi dezvolta motricitatea şi îndemânarea cu jocurile din curte, a învăţa spontan cifre, litere şi culori pictate şi bineînţeles de a ne relaxa în sunetul clopoţeilor de vânt, pe salteluţe sau pe baloţii din paie.

Ne aflăm foarte aproape de Parcul Brătianu, de Bazinul Olimpic, de Parcul Ciuperca – toate fiind locații ce sunt explorate în ieșirile în aer liber și micile noastre excursii.

Care e vârsta copiilor? Lucrăm cu copilași de 1-5 ani, împărțiți în 2 grupe (1-3 ani si 3-5 ani).

Care este programul?

  • program scurt – 7.30-13.00
  • program lung – 7.30-17.00
  • program de adaptare – 2 ore de 2 ori pe săptămână

Cum e cu servirea mesei?

Oferim: gustare de fructe (fructele variate în funcţie de sezon), prânz (un singur fel de mâncare, supă sau felul II), gustarea de după-masă

Masa e livrată de o firmă de catering apreciată.

Cum e cu dormitul copiilor?

Pătuţurile moderne şi practice ne permit schimbarea locului în care să doarmă copilaşul în sală şi acest lucru se va realiza consultându-i pe aceştia. La culcare ascultăm o poveste, muzică de relaxare şi primim mângâieri atunci când simţim că avem nevoie de aşa ceva.

Cine se ocupă de copilași?

– psiholog Teodora Duță

– psiholog Ioana Omuț-Cherechianu

– educatoare Kinga Bakos

– educatoare Raluca Negruț

– nutriționist Liana Orțan

– profesor de sport Marius Omuț

 

Înscrieri, vizite la Căsuță și informații suplimentare:

Teodora Duță, telefon: 0744 522 970, 0752 109 687

ianuarie 8, 2015Articole Noutăți Părinți Știri Preșcolari Blog
FacebookshareTwittertweetGoogle+sharePinterestpin it
Materiale educaționale
  • Comunitatea de resurse



Știri și noutăți
  • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
    februarie 22, 2018
  • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
    februarie 12, 2018
LinkedinTwitterFacebook