Pro Cariere
Pro Cariere
centru de dezvoltare personala
  • Acasă
  • Despre noi
    • Povestea noastră
    • Echipa Pro Cariere
    • Parteneri
    • Colaboratori
    • Joburi
    • Proiecte
    • Achizitii
  • Programe
    • Preșcolari
    • Clase primare
    • Gimnaziu
    • Liceeni
    • Studenți
    • Părinți
  • Pentru dascăli
  • Evenimente
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
    • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2016-2017
    • Conferința Dezvoltarea abilităților înnăscute la copii
    • Împreună educăm pentru viață
      • Despre proiect
      • Activități proiect
      • Speakeri
      • Agendă
      • Înscriere
      • Studiu
    • Dezvoltarea sociala si emotionala la copii din clasele primare
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2014
  • Servicii psihologice
  • Materiale educaționale
    • Comunitatea de resurse
  • Blog
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
    • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
    • Otilia Mantelers – pentru prima dată în Oradea!
  • Contact
MENU CLOSE back  

Comunitatea de resurse

Materiale Conferința de Educație și Parenting, ediția II

  • Pedagogia Waldorf
  • Pedagogia Montessori
  • Pedagogia Step by Step
  • Învățarea mediată – metoda R. Feuerstein

prof. Florian Colceag: Acces platformă ”Învață să zbori”

Copii mai încrezători – Ghid de bune practici de dezvoltare socio-emoțională

carte Copii mai increzatoriCartea de față își propune să aducă o colecție de materiale valoroase în sprijinul educației socio-emoționale a copiilor cu vârste între 2 și 10 ani, materiale corespunzătoare celei de a II-a ediții a proiectului. În partea inițială a acestui ghid puteți găsi informații despre teoria educației rațional-emotiv-comportamentale, care stă la baza educației sociale și emoționale, despre importanța învățării prin joc și experiențiere, cât și despre utilizarea muzicii în învățarea și dezvoltarea emoțională și socială a copiilor.

În partea a doua, veți găsi o colecție de planuri de activitate, planuri realizate în cadrul proiectului de cadrele didactice înscrise în proiect care au teme ca ”mai încrezători fără televizor” și planuri propuse de echipa Pro Cariere. Fiecare plan de activitate prezintă titlul activității, grupa la care s-a desfășurar, obiective, metode, mijloace și procedura. Am recurs la această structură comună a planurilor în vederea facilitării parcurgerii conținutului acestui material și luând ca model planurile de activitate ale unei binecunoscute personalități în educația socială și emoțională, Ann Vernon.

Prețul ghidului este de 23 lei.

Poveștile terapeutice vin să ne învețe!

carte povestile terapeutice vin sa ne invetePovestea terapeutică este o metodă prin care putem transmite copiilor anumite modele comportamentale şi valori morale şi putem înlătura anumite comportamente nedorite. Povestea în sine nu îi spune copilului ce să facă, cum să acţioneze, nici nu îl critică sau etichetează, ci îl ajută să se identifice cu personajele şi să trăiască alături de ele atât frământarile cauzate de problema ivită cât şi satisfacţia şi bucuria dată de găsirea soluţiei.

Acţionând oarecum indirect, povestea îl ajută pe copil să transpună soluţia din poveste în viaţa sa reală.

Prin poveste, copilul se identifică cu personajele şi reuşeşte mai uşor să îşi exprime trăirile. Astfel, prin această metodă se pot ameliora şi chiar trata probleme psihologice precum: fricile exagerate, timiditatea, dependenţa de părinţi şi refuzul de a se despărţi de aceştia, accesele de furie, enurezisul dar şi problemele legate de respectarea rutinelor ca şi: pregătirea pentru somn, luarea meselor, îmbrăcatul, spălatul mâinilor, mersul la grădiniţă, efectuarea temelor pentru acasă etc.

Nu orice poveste este terapeutică. Pentru a îndeplini această condiţie, povestea trebuie în primul rând să ajute, să modifice în bine, să creeze legături între informaţiile desprinse în scopul găsirii celei mai potrivite soluţii. O poveste terapeutică este cea care se potriveşte “ca o mănuşă” pe problema ascultătorului; este o poveste în care se trăieşte intens până în punctul în care se descoperă “cheia” în rezolvarea problemei. O poveste terapeutică este cea care ne arată că nu suntem singurii care avem dificultăţi zilnice, frici, nelinişti, întrebări sau nemulţumiri.

Pentru ca o poveste să fie terapeutică ea trebuie să tămăduiască, să aducă linişte şi chiar să-l facă fericit pe cel care o citeşte.

Cuprinsul cărții îl puteți găsi aici: Cuprins-Povestile terapeutice vin sa ne invete.pdf.

Prețul cărții este de 20 lei.

 

prof. Florian Colceag

Caracteristici psihologice ale copiilor cu tendinţe de abandon

Caracteristicile de bază ale personalitășii cuburi structurate

Dezvoltarea pe etape cu ajutorul educației

Factorii motivaționali pentru elevi

Harta mentală a caracteristicilor cognitiv-comportamentale

Inteligenţa socială şi arborele sefirotic

Lectie africană

Model de țară

Motivarea către studiu a copiilor

Motivatia internă

Orizonturile pe vârstă ale copiilor

PCM model educațional

Schema comunităților educaționale

    Formular adăugare resurse

    Upload fișier:

    captcha

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

    Conferinta „Impreuna educam pentru viata”



    Știri și noutăți
    • Conferința de Educație și Parenting, Oradea 2018
      februarie 22, 2018
    • WORKSHOP INTERACTIV cu Otilia Mantelers – JOCUL
      februarie 12, 2018
    LinkedinTwitterFacebook